MUJIKKKKKK

LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.

<$BlogItemTitle$>
<$BlogDateHeaderDate$> | <$BlogItemDateTime$> | ><$BlogItemCommentCount$> cutest
<$blogitembody$>

>Older Post | >Newer Post
Nur Fartini Bt Abdul Rahman .

Woyyy woyyy , dengar lah sini , aku kannnn rindu kt adek aku sorang nih . Korang ada ? Yg takde ckap takde , jangan nk menang jee . Yg ada pun cakap cakap tadak , mengalah lah sikit dgn aku ~ . Tahu lah korang ada adek angkat kt sekolah SMPW tuh ~ senang nak date , senang nk salam , senang nk bermanja-2 anjing -.- HAHAHA . Haa tk mcm aku , dulu boleh lah makan sama-2 , balek sekolah selalu salam , tk pun tolong hantar dia sampai ke kereta bapak dia . Sweet tak sweet tak ? HAHAHA korang ada ? Tp tuh dulu ~ now aku dah tk boleh buat semua tuh dah ~ nk tahu sebab apa ? Sebab dia dah pindah ~ kesian kan aku ? Hm tulah pasal -.- . Untung siapa ada petsis yg bersekolah sama . Haih susah lah hiduppp macam nih . Haa dik oi , dah lupa akak ke ? Untunggggg ~ ada kakak baruuu kt sana :') . Sampai lupa kakak lama kt sini :') . Hm payah lah hidup kalau orang kita sayang biar kan kita mcm nih -.- errr payah payah payahhhhhhh (!) . Hm dik nk cakap ni :-

  • IMISSYOU
  • ILOVEYOU
  • INEEDYOU
  • DONT LEAVE ME okay
p/s : Serious dik :')
**thankyouu