MUJIKKKKKK

LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.

<$BlogItemTitle$>
<$BlogDateHeaderDate$> | <$BlogItemDateTime$> | ><$BlogItemCommentCount$> cutest
<$blogitembody$>

>Older Post | >Newer Post
Hello xD.

Sorry no creditlah nak reply text kau. Okay, break? Alright. Aku sah je, apa kau nak. Break ke, hapa ke, aku Onn je. Ya its'okay, I understand Youlah. Kau tak bagi reason pun aku memang nak break pun dengan kau. Hahaha, happy doe aku, kau dapat rasa/baca hati aku kata nak break dengan kau. Btw, tkde benda dah aku nak story pasal kau. Weh kau break dengan aku, kau jangan ingat aku sedih. No timelah nak sedih disebabkan kau. Hahaha, kena gelak aku dengan member aku tengok aku nangis/sedih sebab kau. Hahaha, kelakar doe. Nah last warning ----->

  1. Tulah kali Pertama dan Terakhir aku mintak Declare dengan kau!
  2. Untuk pengetahuan kau, aku tak suka orang yang aku dah break, then dia still anggap aku sayang dia. So, aku tak suka kau anggap aku cenggitu!
  3. Jangan pernah contact aku! Delete numb aku!
  4. Jangan pernah kau pandang aku/usha aku/tegur aku!
  5. Lastly, aku nak kau tahu yang aku benci kau Gegilaaaaaaaaaa! Dan aku stop sayang aku dengan kau sampai situ je! JANGAN PERNAH KAU ANGGAP AKU CENGGITU AGAIN!
#Fuuuuhhh Thankyou!